fbpx

Persoonlijke werplekbegeleiding

Je hebt zelf geprobeerd om meer structuur aan te brengen en goede voornemens genomen om anders te gaan werken. Thuis probeer je de onrust los te laten en niet na te denken over de taken die nog op je liggen te wachten. Maar dat is lastig. Hoe doen anderen dit toch?

Tijd voor een andere aanpak!

 

Persoonlijke begeleiding

Samen aan de slag op jouw werkplek

We richten samen een efficiënte werkwijze in die voor jou werkt. Met als resultaat meer overzicht en rust zodat je met plezier je werk kunt doen.

Door de 1-op-1 begeleiding kun je alle vragen stellen die voor jou persoonlijk gelden. Je ontvangt praktische tips en uitleg over methodes om slimmer te werken. Zie mij dan ook niet als een trainer, maar als jouw eigen persoonlijke structuurspecialist ‘onder de knop’ en sparringpartner.

Het is nu echt tijd om zaken anders aan te pakken. Dat voel je aan alles.

Zelf kom je er niet uit en je wilt wel hulp vragen aan collega’s, maar je wilt ook niet laten merken dat je niet volledig in control bent. Daarnaast werken jouw collega’s in dezelfde bedrijfscultuur. Tips & adviezen raken hierdoor vaak niet de kern en geven weinig effect.

Maar je wilt het niet meer alleen doen en je bent op zoek naar iemand die je stap voor stap helpt. Door online te zoeken naar mogelijkheden heb je de eerste stap al gezet. Goed bezig! Met de rest help ik je.

|

“Eline heeft daadkracht, ze is doelgericht en denkt altijd mee.”

Frans Theunissen

Ondernemer Schoenatelier Theunissen

Wat levert werkplekbegeleiding je op?

R

Een lege en opgeruimde mailbox.

R

Een efficiënt ingerichte agenda.

R

Je taken staan overzichtelijk (digitaal) ingepland.

R

Een opgeruimde werkplek.

R

Een overzichtelijk (digitaal) archief.

R

Kennis over hoe je de nieuwe manier van werken in stand houdt.

R

Effectief prioriteiten stellen op basis van overzicht.

“Change the plan but never the goal”

Je hoeft het niet meer alleen te doen. Wij gaan dit samen aanpakken!

Ik kom naar jouw werkplek toe en ga letterlijk naast je zitten.

Aan de slag

Stap 1-“starten

→ We starten met een intakegesprek van 1,5 uur. Dit vindt plaats op jouw werkplek of online. We staan uitgebreid stil bij je huidige manier van werken, waar je tegenaan loopt en wat je graag wilt bereiken. Ik geef je meer uitleg over wat je kunt verwachten en we plannen meteen de vervolgafspraken in. Na het intakegesprek ontvang je digitaal de bevestiging met gemaakte afspraken en stuur ik meer informatie toe over de eerste praktijksessie.

Aan de slag

Stap 2- de praktijk

→ Tijdens de eerste 1-op-1 ‘praktijksessie’ van 4 uur starten we met het maken van een overzicht van al je openstaande taken. Hiermee gaan we je agenda en takenlijst inrichten. Vervolgens nemen je mailbox onder handen en laat ik je zien hoe je alle binnenkomende informatie efficiënt verwerkt. We kijken daarnaast ook naar je digitale archief en fysieke werkplek, zodat hier meer structuur en overzicht in komt. Na deze sessie heb je de benodigde tools om in de praktijk zelf aan de slag te gaan.

Aan de slag

Stap 3- check up

→ De tweede 1-op-1 ‘check up sessie’ van 2 uur wordt één week na de praktijksessie gepland. We bespreken samen hoe je de nieuwe manier van werken hebt ervaren en waar je nog tegenaan loopt. Tijdens deze sessie gaan we ook in op effectief samenwerken met collega’s en andere tips om nog slimmer te werken.

Je ontvangt daarnaast als extraatje digitale hand-outs met tips en informatie over het gebruik van je Outlook mailbox, agenda en takenlijst.

Duur en investering

We doorlopen alle stappen in twee of drie weken. Het is belangrijk dat je tussen de sessies door er bewust zelf mee aan de slag gaat. In het begin zul je hiervoor tijd moeten plannen om het je eigen te maken. Met de juiste mindset zul je zien dat de nieuwe manier van werken je al snel resultaat oplevert.

“Je kunt pas zeggen of iets werkt, als je het consequent hebt uitgeprobeerd.”

De investering bedraagt eenmalig € 550,- (excl. BTW) en reiskosten € 0,29 per km.

  • Ik kom drie keer naar je werkplek toe
  • Tussen de sessies door ben ik bereikbaar voor vragen
  • Als extraatje ontvang je digitale hand-outs met tips over het gebruik van Outlook.

Persoonlijke werkplekbegeleiding

Je hebt zelf geprobeerd om meer structuur aan te brengen en goede voornemens genomen om anders te gaan werken. Thuis probeer je de onrust los te laten en niet na te denken over de taken die nog op je liggen te wachten. Maar dat is lastig. Hoe doen anderen dit toch?

Tijd voor een andere aanpak

 

Persoonlijke begeleiding

Samen aan de slag op jouw werkplek

We richten samen een efficiënte werkwijze in die voor jou werkt. Met als resultaat meer overzicht en rust zodat je met plezier je werk kunt doen.

Door de 1-op-1 begeleiding kun je alle vragen stellen die voor jou persoonlijk gelden. Je ontvangt praktische tips en uitleg over methodes om slimmer te werken. Zie mij dan ook niet als een trainer, maar als jouw eigen persoonlijke structuurspecialist ‘onder de knop’ en sparringpartner.

Het is nu echt tijd om zaken anders aan te pakken. Dat voel je aan alles.

Zelf kom je er niet uit en je wilt wel hulp vragen aan collega’s, maar je wilt ook niet laten merken dat je niet volledig in control bent. Daarnaast werken jouw collega’s in dezelfde bedrijfscultuur waardoor tips & adviezen vaak niet de kern raken en weinig effect geven.

Maar je wilt het niet meer alleen doen en je bent op zoek naar iemand die je stap voor stap helpt. Door online te zoeken naar mogelijkheden heb je de eerste stap al gezet. Goed bezig! Met de rest help ik je.

Wat levert werkplekbegeleiding je op?

R

Een lege en opgeruimde mailbox.

R

Een efficiënt ingerichte agenda.

R

Je taken staan overzichtelijk (digitaal) ingepland.

R

Een opgeruimde werkplek.

R

Een overzichtelijk (digitaal) archief.

R

Kennis over hoe je de nieuwe manier van werken in stand houdt.

R

Effectief prioriteiten stellen op basis van overzicht.

“Change the plan but never the goal”

Je hoeft het niet meer alleen te doen. Wij gaan dit samen aanpakken!

Ik kom naar jouw werkplek toe en ga letterlijk naast je zitten.

Stap 1- starten

→ We starten met een intakegesprek van 1,5 uur. Dit vindt plaats op jouw werkplek of online. We staan uitgebreid stil bij je huidige manier van werken, waar je tegenaan loopt en wat je graag wilt bereiken. Ik geef je meer uitleg over wat je kunt verwachten en we plannen meteen de vervolgafspraken in. Na het intakegesprek ontvang je digitaal de bevestiging met gemaakte afspraken en stuur ik meer informatie toe over de eerste praktijksessie.

Stap 2- de praktijk

→ Tijdens de eerste 1-op-1 ‘praktijksessie’ van 4 uur starten we met het maken van een overzicht van al je openstaande taken. Hiermee gaan we je agenda en takenlijst inrichten. Vervolgens nemen je mailbox onder handen en laat ik je zien hoe je alle binnenkomende informatie efficiënt verwerkt. We kijken daarnaast ook naar je digitale archief en fysieke werkplek, zodat hier meer structuur en overzicht in komt. Na deze sessie heb je de benodigde tools om in de praktijk zelf aan de slag te gaan.

Stap 3- check up

→ De tweede 1-op-1 ‘check up sessie’ van 2 uur wordt één week na de praktijksessie gepland. We bespreken samen hoe je de nieuwe manier van werken hebt ervaren en waar je nog tegenaan loopt. Tijdens deze sessie gaan we ook in op effectief samenwerken met collega’s en andere tips om nog slimmer te werken.

Je ontvangt daarnaast als extraatje digitale hand-outs met tips en informatie over het gebruik van je Outlook mailbox, agenda en takenlijst.

Duur en investering

We doorlopen alle stappen in twee of drie weken. Het is belangrijk dat je tussen de sessies door er bewust zelf mee aan de slag gaat. In het begin zul je hiervoor tijd moeten plannen om het je eigen te maken. Met de juiste mindset zul je zien dat de nieuwe manier van werken je al snel resultaat oplevert.

“Je kunt pas zeggen of iets werkt, als je het consequent hebt uitgeprobeerd.“

De investering bedraagt eenmalig € 550,- (excl. BTW) en reiskosten € 0,29 per km.

  • Ik kom drie keer naar je werkplek toe
  • Tussen de sessies door ben ik bereikbaar voor vragen
  • Als extraatje ontvang je digitale hand-outs met tips over het gebruik van Outlook.

“Eline heeft daadkracht, ze is doelgericht en denkt altijd mee.”

Frans Theunissen

Ondernemer Schoenatelier Theunissen

Gaan we samen van start?

Laat dan hieronder je gegevens achter. Ik neem binnen 2 werkdagen contact met je op.

Mocht je nog vragen hebben, dan kun je die hieronder ook alvast aangeven.

 

7 + 7 =